Den 4-cylindrede Serie 6 traktorer er kompakte og smidige traktorer. Bl.a. derfor er de helt suveræne med frontlæsser. Den smidige traktor kan også løse de fleste udfordringer på marken, for med op til 7 DV el-proportionalventiler og 120 eller 160 liter LS-pumpe kan den håndtere langt de fleste redskaber. Agrosky autostyring findes som option på alle modeller.

På linje med de øvrige Deutz-Fahr Serie 6 traktorer forenes suveræn motorteknologi fra DEUTZ med intelligent styring og flot, brugervenligt design til en effektiv og brugervenlig mellemklasse-traktor. Mest markant er den luksuriøse MaxiVision 2 kabine med komfort i særklasse og logisk betjening af alle funktioner, men også under det imponerende design gemmer der sig en række unikke features.

Ring til os, så vi sammen kan afdække om du får mest glæde af en 4- eller 6-cylindret model.

Motor              

  • Deutz TCD 4.1 LO4, Tier 4F – 4.038 cm3 – 4 cylindret, Common-rail, turbo + intercooler, 16 V
  • 6155.4 TTV, max. effekt, ECE R 120, 156 hk (115 kW)
  • 6165.4 TTV, max. effekt, ECE R 120, 164 / 171 hk (121 / 126 kW), uden/med boost
  • 6175.4 TTV, max. effekt, ECE R 120, 171 hk (126 kW)

Adblue tilsætning i DOC. DPF, Elektronisk reguleret E-visco-køleblæser
Elektronisk motorregulering, EMC, væskekølet, med 2 motortempomater
PowerCore tørluftfilter i front, med ejectorrensning via køleblæser, med sikkerhedsfilter
Udstødning ved forreste højre dørstolpe
Brændstoftank/AdBluetank: 225/28 liter

Transmission  

Trinløs ZF Eccom 1.5 -transmission, max. 40 km/h ved stærkt reduceret omdrejningstal
3 kørestrategier: Manuel, Auto og PTO-mode, 2 hastighedstempomater
Koblingsfrit vendegear, til venstre for rat + i kørehåndtag, med SenceClutch
Alle med HS-transmission, 40 km/h @ 1460 r/min

PTO                   

El-hydraulisk betjent PTO med 540/540E/1000/1.000E r/min, mekanisk forvalg i kabine Akseltap med 6 noter. Auto-PTO funktion

Foraksel           

Ny affjedret foraksel med hydrostatisk styretøj, drejevinkel 52°, føler for drejevinkel
ASM-automatisk styring af til- og frakobling af 4-WD og 100% diff.spærring, for og bag
Svingbare forskærme for maks. drejevinkel
Carraro foraksel

Hjul og dæk   

Dækmontering: 540/65-28 + 650/65-38, på faste, fuldsvejsede fælge, uspecificeret dæk

Hydraulik        

Lukket center LS-pumpe, 120 l/min. plus separat 42 l/min styrepumpe
Elektronisk liftbetjening, EHR med svingningsdæmper ved transport
5 E/D Elektriske proportionale olieudtag med flowregulering og timing på alle udtag
Ventil 3 og 4 sammenfattet i Joystick. Udvendig betj. af ventil nr. 1, på begge bagskærme
Hydraulisk bremseventil, trykløs retur og PowerBeyond LS-udtag
Hurtigkoblere på liftarme og topstang, Kat II/III, automatisk stabilisator i begge sider
Maksimal løfteevne i koblingspunkter: 9200 kp
Ændring af ventilrækkefølge er mulig 

Kabine             

Maxivision-Cab II, med glastaglem med solskærm, automatisk airconditioning
Fast forrude og oplukkelig, opvarmet bagrude
Multijusterbart rat (højde og vinkel)
Luftaffjedret Grammer Max-Comfort XL, lavfrekvent sæde med horisontal affjedring, rullesele og integreret PowerCom-V armlæn med betjeninger
Mekanisk affjedret kabine. Kabine og motorhjelm helt adskilt
Køleskab og handskerum, opklappeligt polstret passagersæde med rullesele
Visker/vasker anlæg til for- og bagrude parallelstyret forrudevisker
2 udvendige, opvarmede, el-indstillelige spejle på teleskop arme
Arbejdslys: 4 stk frem og 4 stk. bag i tag, plus 2 stk. bag og 4 i front, i alt 14 stk. halogen
2 rotorblinklamper, belyste trapper, “følg mig hjem” lys
Digital stereoradio med Bluetooth og 4 højttalere.
ComforTip foragerautomatik 

Undervogn og træk og øvrigt udstyr             

Gaffeltræk i front
Kraftig svingbar trækbom
ISO 11786 stik med hastighedssignal
InfoCenter pro med bl.a. arealmåler, brændstofkontrol, m.m.