Deutz-Fahr Agrotron Serie 6 PS/RCshift, 4-cyl. 155 – 171 hk

Agrotron Serie 6 RCshift med 4-cylindrede motorer er kortere end den 6-cylindrede model, men stadig en meget stabil traktor, som er særdeles velegnet til frontlæsserbrug. Udsynet over arbejdsområdet er perfekt fra den støjsvage MaxiVision 2 kabine med suveræn køre- og betjeningskomfort.

RCshift-transmissionen er en fuldautomatisk PowerShift-transmission, hvor føreren evt. kan vælge at skifte helt eller delvis manuelt via trykknapper i kørehåndtaget og også har cruise-control til rådighed. Transmissionen er på få år blevet utrolig populær i Danmark på grund af den enkle betjening og dens store kørekomfort.

Traktorerne kan leveres med op til 7 DV el-proportionalventiler og 120 eller 160 liter LS-pumpe. Agrosky autostyring er også en option.

Få et godt tilbud og nyd komforten på mark, vej og rundt om på gården

Motor              

DEUTZ TCD 4.1 LO4, Stage V – 4.038 cm3 – 4 cylindret, Common-rail, turbo + intercooler, 16 V

  • 6155.4 RCSHIFT, max. effekt, ECE R 120, 156 hk (115 kW)
  • 6165.4 RCSHIFT, max. effekt, ECE R 120, 164 / 171 hk (121 / 126 kW), uden/med boost
  • 6175.4 RCSHIFT, max. effekt, ECE R 120, 171 hk (126 kW)

Adblue tilsætning i DOC. DPF, Elektronisk reguleret E-visco-køleblæser
Elektronisk motorregulering, EMC, væskekølet, med 2 motortempomater
PowerCore tørluftfilter i front, med ejectorrensning via køleblæser, med sikkerhedsfilter
Udstødning ved forreste højre dørstolpe
Brændstoftank/AdBluetank: 225/28 liter

Transmission  

ZF-ROBOTISED-transmission, med 6-trins powershift, max. 40 km/h ved stærkt reducerede motoromdrejninger
54 /27 trins med krybegear, SenceShift med 5 trins indstilling, 1 hastighedstempomat
Koblingsfrit vendegear, til venstre + i joyst., med SenceClutch, APS, Speedmatch v. gearskift
Gruppegearskift via joystick, uden brug af gearstang. APS rækker over grupper 

PTO                   

El-hydraulisk betjent PTO med 540/540E/1000/1.000E r/min, mekanisk forvalg i kabine Akseltap med 6 noter. Auto-PTO funktion

Foraksel           

Ny affjedret foraksel med hydrostatisk styretøj, drejevinkel 52°, føler for drejevinkel
ASM-automatisk styring af til- og frakobling af 4-WD og 100% diff.spærring, for og bag
Svingbare forskærme for maks. drejevinkel
Carraro foraksel

Hydraulik        

Lukket center LS-pumpe, 120 l/min. plus separat 42 l/min styrepumpe
Elektronisk liftbetjening, EHR med svingningsdæmper ved transport
5 E/D Elektriske proportionale olieudtag med flowregulering og timing på alle udtag
Ventil 3 og 4 sammenfattet i Joystick. Udvendig betj. af ventil nr. 1, på begge bagskærme
Hydraulisk bremseventil, trykløs retur og PowerBeyond LS-udtag
Hurtigkoblere på liftarme og topstang, Kat II/III, automatisk stabilisator i begge sider
Maksimal løfteevne i koblingspunkter: 9200 kp.
Ændring af ventilrækkefølgen er mulig iMonitor2 

Kabine             

Maxivision-Cab II, med glastaglem med solskærm, automatisk airconditioning
Fast forrude og oplukkelig, opvarmet bagrude
Multijusterbart rat (højde og vinkel)
Luftaffjedret Grammer Max-Comfort XL, lavfrekvent sæde med horisontal affjedring, rullesele og integreret PowerCom-V armlæn med betjeninger
Mekanisk affjedret kabine. Kabine og motorhjelm helt adskilt
Køleskab og handskerum, opklappeligt polstret passagersæde med rullesele
Visker/vasker anlæg til for- og bagrude parallelstyret forrudevisker
2 udvendige, opvarmede, el-indstillelige spejle på teleskop arme
Arbejdslys: 4 stk frem og 4 stk. bag i tag, plus 2 stk. bag og 4 i front, i alt 14 stk. halogen
2 rotorblinklamper, belyste trapper, “følg mig hjem” lys
Digital stereoradio med Bluetooth og 4 højttalere.
ComforTip foragerautomatik 

Undervogn og træk og øvrigt udstyr             

Gaffeltræk i front
Kraftig svingbar trækbom
ISO 11786 stik med hastighedssignal
InfoCenter pro med bl.a. arealmåler, brændstofkontrol, APS-kontrol m.m. 

Hjul og dækmontering

540/65-28 + 650/65-38, på faste, fuldsvejsede fælge, uspecificeret dæk